יום ראשון, 19 בפברואר 2012

כיצד דימוי עצמי מנצח עשוי להשפיע על מציאת בן זוג


אז איך בונים דימוי עצמי מנצח?
נשים רבות שואלות את עצמן כיצד הן מנהלות קריירה מוצלחת ובכל זאת הן לבד ללא בן זוג. נשים בעלות בטחון עצמי גבוה הן בעלות סיכויים רבים יותר למצוא בן זוג. בפגישה הראשונה היא עשויה להקרין דימוי עצמי חיובי וכך היא תהיה בעלת סיכויים טובים יותר למצוא זוגיות. דימוי עצמי מנצח יקרין תחושה טובה, עצמאות ויאפשר לה לתקשר בצורה טובה עם הפרטנר. לעומת זאת, דימוי עצמי נמוך יכול לגרום לפרטנר רתיעה. נשים בעלות בטחון עצמי נמוך עשויות להרחיק את הפרטנר וככל שיעבור הזמן הן יתקלו בקושי במציאת בן זוג.


כיצד אימון לזוגיות עשוי לשנות את דפוס ההתנהגות שלכם
זוגות שחיים ביחד שנים רבות רגילים כבר לדפוסי התנהגות שונים ואינם עושים דבר על מנת לשנות את הדפוסים שמפריעים להם בחיי הזוגיות. כאשר אנשים מגשימים את הייעוד ומוצאים בני זוג, הם צריכים להימנע ככל האפשר מחזרה על דפוסי התנהגות שגורמים להפרעה בקשר. אימון אישי לזוגיות מתמקד בדברים שניתן לשנות בקשר הזוגי. אימון זוגי מתחיל ביצירת האיכויות שלנו כבני אדם. לאחר מכן ניתן לעבור לשלב הבא והוא בחינת הזוגיות.

כיצד שיטת עוצמת הרכות עשויה לפתח חשיבה חיובית כדרך חיים
לכל אחד מאיתנו יש דרישות מהפרטנר איתו היינו רוצים להנציח את הקשר, אבל ככל שמתקדם הקשר אנשים מגלים כי חלומות לחוד ומציאות לחוד. לא פעם אנשים בקשר זוגי מפתחים דפוס חשיבה שלילית בזוגיות ואינם מוצאים את הדרך לחשיבה חיובית. שיטת עוצמת הרכות היא שיטה המאפשרת לכל אחד מאיתנו לחזור אל הרחם. השיטה מבוססת על נענוע של המטופל בקצב פעימות לב של עובר. השיטה נחשבת ליעילה כאשר אנשים מעוניינים לשנות את דפוסי ההתנהגות שלהם ולפתח חשיבה חיובית כדרך חיים. השיטה מבוססת על ההנחה שזוגיות מוצלחת מתחילה בבדיקה עצמית של כל אחד מבני הזוג, ורק לאחר מכן ניתן לבדוק את הבעיות בחיי הזוגיות. הנענוע עוזר לפתח דרך חיים בריאה תחושת בטחון וחמימות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה