יום ראשון, 19 בפברואר 2012

איך לאהוב את עצמי?


אימון אישי יביא אתכם ליעדים שלכם

לסביבה יש חשיבות גדולה בעיצוב הדימוי האישי, בייחוד להורים. הורים אחראים במידה רבה על עיצוב הדימוי העצמי. תינוק המקבל יחס חיובי מהוריו, עשוי לפתח דימוי עצמי גבוה. לחיזוקים יש השפעה גדולה מאד על חייו של האדם. בדרך כלל הדימוי העצמי בילדות גבוה, ילדים אוהבים את עצמם ללא סיבה מיוחדת בילדות. השאלה איך לאהוב את עצמי נשאלת לא אחת במהלך החיים של מתבגרים.

כיצד ניתן לרכוש דימוי עצמי גבוה
אז איך הדימוי העצמי שלכם?
דימוי עצמי גבוה נבנה כתוצאה מהפידבק שאנשים מקבלים מהסביבה. דימוי עצמי נמוך עשוי להשפיע רבות על התנהגות ובחירות של אדם במהלך חייו. אנשים רבים שואלים את עצמם כיצד היו נראים חייהם אלמלא היה להם דימוי עצמי גבוה. ניתן לרכוש דימוי עצמי גבוה על ידי אימון אישי. מאמן אישי עשוי לזהות את מוקדי דימוי עצמי נמוכים. מאמן אישי מזהה את התפיסה השלילית וכיצד היא פוגעת בחיים של אנשים. זיהוי מוקד עצמי נמוכים עשוי להיות חלק מהפתרון לרכישת דימוי עצמי גבוה.      

מי זקוק להליך אימון אישי
ילדים אוהבים את עצמם ללא סיבה מיוחדת. כאשר הם מתבגרים חל שינוי בדימוי העצמי שלהם. הפרעות החיצוניות עשויות לשבש את דרכי החשיבה של אנשים רבים. כדי לנטרל את החשיבה השלילית יש צורך לשנות את דפוסי החשיבה. אחת הדרכים לשנות את דפוסי החשיבה היא באמצעות אימון אישי. אנשים שמרגישים שיש משהו שמונע מהם להגיע אל המטרה שהציבו לעצמם כדאי שיפנו להליך אימון אישי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה