יום ראשון, 19 בפברואר 2012

מה כולל אימון אישי בשיטה רוחנית


אימון זוגי - מציל יחסים
כיום אנשים מתוודעים לצד הרוחני שלהם ומחפשים את מה שנמצא מעבר לקיום היומיומי. לפני שאנשים בוחרים לשנות את חייהם הם מעדיפים להתבונן פנימה לתוך הנפש ולהתחבר לאמת הפנימית האישית שלהם. אימון אישי בשיטה רוחנית נערך על ידי מאמן המעניק מקום לטכניקות שלא מבוססות על טכניקות אימון רגילות. במסגרת קורס אימון אישי בשיטה רוחנית ישנם קלפים אימון יונגיאיניים המסמלים משמעויות שונות כמו מסע או עץ או מערה. כאשר כל קלף מציע פרושים שונים הקשורים לעולמו של המתאמן.

מהו אימון אישי לחיים בטכניקת דמיון מודרך
אימון אישי לחיים יתן לכם משמעויות חדשות
קיימות מספר טכניקות באימון אישי אחת מהן היא דמיון מודרך. דמיון מודרך היא שיטה באמצעותה ניתן לעצב את החיים אחרת לגמרי. דמיון מודרך איננו היפנוזה, אלא מסע אישי שאתם מבצעים בתוך עצמכם בעזרת מנחה. דמיון מודרך הוא שם כללי לטכניקות שעושות שימוש בדמיון. אימון אישי לחיים בעזרת דמיון מודרך מתבצע במצב של הרפיה. 

כיצד אימון זוגי עשוי לשקם יחסים בין בני זוג
אימון אישי באמצעות יצירה עשוי להעשיר את החוויה הזוגית. אימון אישי באמצעות יצירה מאפשר לבני הזוג להתוודע לעולמו של האחר. אימון זוגי באמצעות יצירה מתאים לבני זוג שמעוניינים לפתור את המחלוקות ביניהם. במידה ובני הזוג מרגישים חסרי אונים במערכת היחסים אחת הדרכים לפתור את הבעיות היא  על ידי יצירה. השיטה מבוססת על כך שיצירה עשויה לרפא את בני הזוג. כך למשל בני זוג יכולים לבחור בכל מפגש עם המאמן האישי חומר וליצור יצירה בהתאם לרגשות שלו.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה