יום ראשון, 19 בפברואר 2012

עבור מי מיועד אימון אישי לזוגיות


אז עובד עבורכם האימון האישי?
אימון אישי לזוגיות מיועד עבור כמה קבוצות באוכלוסייה האחת, קבוצה בה אין זוגיות והם מעוניינים ליצור זוגיות. כיום בעולם הטכנולוגי יש רושם כי קל יותר להכיר אנשים חדשים דרך האינטרנט או דרך קבוצות של פנויים ופנויות. דווקא בשל המקומות הרבים, בני זוג נשארים לבד. השנייה, אנשים שנמצאים בזוגיות והם נמצאים במצב של משבר וזקוקים לשינוי. בדרך כלל אחד מבני הזוג שם לב להידרדרות במצב ומרגיש שיש צורך בשינוי. אימון אישי לזוגיות הוא בדיוק סוג השינוי הזה.

על ידי מי מבוצע אימון אישי לנשים בזוגיות
ברוב המקרים אימון אישי לנשים בזוגיות מבוצע על ידי מאמנת אישית. נשים ירגישו בנוח עם מאמנת אישית מאשר עם מאמן אישי. מנשים מצופה להתנהג בצורה מסוימת בבית לטפל בילדים ולנהל מערכת זוגית מושלמת. אין פלא שנשים רבות מרגישות שחיקה והן מוצאות את עצמן נדחקות לפינה. בדומה לכל אימון אישי אחר אימון אישי לנשים מטרתו הוא להביא את הנשים להשגת המטרות שלהן. השוני בא לידי ביטוי בקהל היעד. אימון אישי לנשים מתמקד בהשגת המטרות המתאימות לצרכים של הנשים. נשים רבות חשות לעיתים חוסר בטחון במערכת זוגית. אימון אישי על ידי מאמנת אישית עשוי לשנות את המערכת הזוגית.

מגמת עלייה בזוגיות?
כיצד מאמנת אישית עשויה לסייע לבני הזוג
כאשר בני זוג מרחיבים את התא המשפחתי, ושני בני הזוג נאלצים לעבוד כדי לפרנס את הילדים לעיתים מתעוררים קשיים הבאים לידי ביטוי בירידה במצב הנפשי והוצאת הכעס על הילדים. מאמנת אישית עשויה לסייע לבני הזוג להבין את מקור הקושי באמצעות שיטות שונות כמו nlp. השיטה מבוססת על חיבור בני הזוג למשאבים שלהם באמצעות הדמיון. המאמן מאפשר לבני הזוג להביא את חווית החיים שלהם באמצעות הדמיון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה