יום ראשון, 19 בפברואר 2012

מהו המפתח למערכת יחסים בין בני זוג


אימון זוגי ישים אתכם במגמת עליה
תקשורת בין אישית מהווה חלק נכבד מחיינו, שכן כל פעולה שאנחנו עושים נעשית באמצעות מילים. תקשורת בין אישית טובה באה לידי ביטוי ביכולת של אנשים ליצור קשר מוצלח עם אחרים. על פי מחקרים נמצא כי יש קשר בין תקשורת אישית טובה לבין הערכה עצמית. ככל שיחסינו עם הסביבה טובים יותר כך הערכה עצמית מתחזקת. יחסים בין בני זוג פועלים באותו הצורה.

מה היתרון של אימון זוגי באינטרנט
כיום אנשים פונים לתחום של אימון אישי במטרה לשפר את הקשר הזוגי. אימון אישי כולל סדרת פגישות עם מאמן אישי הבקיא בתחום הזוגיות ויכול לשפוך אור על חייהם של בני הזוג. כיום העידן הטכנולוגי מאפשר לנו לא לצאת מהבית ולהיעזר בשירותיהם של מומחים באינטרנט. אחד התחומים שהתפתחו ברשת האינטרנט הוא אימון זוגי. כיום ניתן להתייעץ עם מאמן אישי בכל הנוגע ליחסים בין בני זוג. היתרון של אימון אישי באינטרנט הוא זמינות ונוחות. אימון אישי באינטרנט מאפשר למתאמן לרכוש את המידע בזמנו החופשי ללא תלות בלוח זמנים של אנשים אחרים. ניתן להתחבר לאינטרנט בכל מקום, דבר שמקל על הזמינות.

הקשבה מהלב - חלק במסע של התפתחות אישית
היכולת של מאמן אישי להקשיב ללב היא חלק מהמסע שהמתאמן עובר במסגרת אימון אישי. הקשבה מהלב היא פעולה קשה לביצוע, שכן על מנת להקשיב ללב יש צורך להתפתח בכמה רמות כגון: רמה מנטאלית, פיזית, רגשית. הקשבה מהלב מתרחשת כאשר המתאמן מוכן להסיר את ההגנות ולהיפתח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה