יום ראשון, 19 בפברואר 2012

מה חשוב בתקשורת בין בני זוג?


כל היום אתה על המחשב? מה עם תקשורת בין בני זוג?
כאשר שואלים אנשים מהו הדבר המשפיע ביותר על חייהם ברוב המקרים מתקבלת תשובה אחת - זוגיות טובה. זוגיות טובה משפיעה על כל שגרת חייהם של אנשים. כולם רוצים זוגיות טובה ומוכנים להשקיע זמן נכבד כדי למצוא זוגיות מוצלחת או לעבוד על זוגיות קיימת. אחד הפרמטרים החשובים ביותר להצלחת המערכת הזוגית הוא תקשורת בין בני זוג. תקשורת בין אישית טובה עשויה לתרום לחיזוק בקשר. 

מה כולל אימון זוגי
אי אפשר כל החיים לרוץ.. חייבים לעבוד על הזוגיות
אימון זוגי נועד לאנשים שזקוקים לסיוע בקשר הזוגי. אימון אישי יכול להתבצע לבד או ביחד עם בן או בת הזוג. אימון אישי כולל את הנושאים הבאים: התאמה זוגית, בניית תקשורת בין אישית. במסגרת אימון זוגי הדגש הוא על דרכים לשיפור הזוגיות. המאמן האישי מעניק לבני הזוג כלים המאפשרים לבני הזוג לבנות מערכת יחסים המבוססת על דפוסי התנהגות שונים.

מה מטרת  טיפול זוגי
מטרת טיפול זוגי היא לזהות מהם דפוסי ההתנהגות של כל אחד מבני הזוג ולפעול לשינוי דפוס ההתנהגות הלא מועיל. המטפל הוא איש מקצוע והוא יכול לסייע לבני הזוג לפתוח ערוץ תקשורת חיובי בין בני הזוג. לא מעט זוגות במהלך חייהם המשותפים מגיעים למצב בו ערוץ התקשורת שלהם חסום והם לא מצליחים לתקשר אחד עם השנייה כפי שעשו בעבר. כאן נכנס לתפקידו המטפל שיכול לעודד את בני הזוג לשנות את דפוסי ההתנהגות שהביאו אותם למצב הזה מלכתחילה.

מחפשים מידע נוסך על תקשורת בין זוגית? לחצו כאן ועברו לאתר של אלינור גורנשטיין - אור לגוף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה