יום ראשון, 19 בפברואר 2012

כיצד עובד טיפול זוגי


פסיכולוג יכול להחזיר אתכם למירוץ החיים
אנשים פונים לטיפול זוגי מרגישים שהם זקוקים להכוונה בכל הנוגע לחיי הזוגיות. לא אחת זוגות רבים מרגישים כי הם סטו מהדרך המקובלת בתחילת הדרך וכעת הם ניצבים בפני פרשת דרכים. בדיוק בגלל הסיבה הזאת הם פונים לקבלת טיפול זוגי. בתקופת טיפול זוגי המטפל הופך להיות איש סודם והם יכולים לסמוך עליו שיהיה מסוגל לומר לכם דברים לא פשוטים לגמרי. המטפל צריך לעבוד במסגרת ברורה בה אין תחושה של אובדן.

מהו טיפול משפחתי לפי גישת אלפרד
איזו קוביה אתם מעדיפים? טיפול זוגי יביא לניצחון
אלפרד אדלר היה פסיכולוג שבבסיס ההנחה שלו הייתה כי בני אדם פועלים על פי דפוסי חיים קבועים מהילדות, ללא אבחנה של לבחור מה נכון ומה לא נכון. דפוסי התנהגות הללו עשויים להוות בסיס לא טוב למערכת יחסים. טיפול משפחתי על פי גישת אלפרד בוחן את גישות החינוך הקיימות בבית. גישות החינוך עומדות למבחן ובו יש חשיבות רבה לדרכי ההתנהלות השונות של האנשים בבית כמו למשל, מאבקי שליטה, חוסר כישורי חיים ועוד. טיפול משפחתי לפי גישת אלפרד מציב בפני ההורים מראה ומאפשר להם לראות את דרכי ההתנהגות שלהם.


כיצד פסיכולוג יכול לסייע לאנשים צעירים לבחור את תחום העיסוק
צעירים רבים שמשתחררים מהצבא לא יודעים באיזה מקצוע יעסקו. העיסוק המקצועי הוא פרמטר חשוב בהגדרת הדימוי העצמי, שכן תחום העיסוק וההצטיינות בו עשויים להעיד רבות על האדם הניצב לפניכם. לא אחת צעירים רבים מתלבטים באיזה מקצוע לבחור. פסיכולוג תעסוקתי עשוי לסייע לצעירים שמתלבטים באיזה תחום לבחור. במהלך השיחות עם הפסיכולוג יינתן ייעוץ מקצועי, וכן השקעה בתדמית האישית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה