יום חמישי, 10 במאי 2012

מהו אימון לזוגיות לפי הגישה הנורמטיבית



הכניסה למערכת הזוגית מביאה איתה קשיים רבים לצד שמחה ואושר. אם פעם בני הזוג היו חופשיים ונטולי דאגות, הרי כיום נוספו למערכת הזוגית ילדים, תשלומים שונים ועוד. הגישה הנורמטיבית רואה ביחסים בין בני הזוג השפעה על תהליך הטיפול. הגישה הנורמטיבית מכירה בחשיבות של נורמות חברתיות, תרבותיות ומשפחתיות המשפיעות על חיי האדם. שיחות בין בני הזוג מסייעות לאנשים לבחון את הקשיים ואת ההשפעות לצד הבנה שיש למצוא דרך לשנות את אורח החיים. אימון לזוגיות לפי הגישה הנורמטיבית משמעותו בחינת ההיסטוריה של שני הצדדים תוך מתו הזדמנות לשינוי. 

אימון לזוגיות מספק כלים רבים לזוגות
סדנאות תקשורת בין אישית לעובדים בשילוב יוגה צחוק  – לצחוק כל הדרך לעבודה

סדנאות תקשורת בין אישית נותנות מענה לצרכים של העובדים במשרד ועשוית לשפר את היחסים בין העובדים במשרד. אחת השיטות ליצירת תקשורת בין אישית חיובית במשך היא באמצעות סדנת יוגה צחוק. סדנת יוגה צחוק היא סדנה במהלכה העובדים מתרגלים סיטואציות שונות עד שהם מסיימים בצחוק. סדנאות תקשורת בין אישית לעובדים מעניקות לאנשים הזדמנות להכיר את נפלאות הצחוק ולהיחשף לצדדים אחרים של אנשים במשרד.

אימון זוגי לפני החתונה – בני זוג לא מגיעים עם הוראות הפעלה

כידוע נישואים לא מגיעים עם הוראות הפעלה. כל אחד מבני הזוג מגיע עם הוראות הפעלה שלו, בניסיון לשנות את בן או בת הזוג בהתאם להוראות ההפעלה המתאימות לו. לאחר תקופת הנישואין אנשים מגלים כי בני הזוג לא פועלים לפי הוראות הפעלה. כאן אנשים מתחילים לשאול את עצמם האם מדובר בבחירה נכונה. אימון זוגי לפני החתונה יכול לסייע לבני הזוג בקבלת החלטות חשובות לפני שהם נכנסים למסגרת נישואין. אימון זוגי לפני החתונה מתאים לבני זוג שרוצים לשנות את אורח חייהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה