יום ראשון, 13 במאי 2012

תקשורת בינאישית בעידן המודרני



עם כניסת האינטרנט לחייהם של אנשים, נעשה שינוי בדפוסי ההתקשרות אחד עם השני. כיום אנשים מתקשרים באמצעות כתיבה של מסרים קצרים ברשתות חברתיות או  בתוכנות של מחשב, וכך מאבדים את המגע האנושי. תקשורת בינאישית קיימת למעשה בכל מקום בו יש מפגש עם אחרים: בבית, בעבודה, בזוגיות ועוד.על מנת שאנשים יוכלו להבין אחד את השני יש צורך בתקשורת בינאישית גלויה ופתוחה. באמצעות אימון אישי ניתן לרכוש כלים שונים ליצירת תקשורת בינאישית טובה: הקשבה, שפת גוף, פתיחות ועוד. כך למשל, כאשר מישהו מדבר בצורה לא נעימה, אנשים נוטים להעיר לו מבלי להסביר באמת מהו מקור ההפרעה: האם זו נימת הקול? האם המילים?

שיפור תקשורת בינאישית מצילה יחסים שלמים בין בני זוג
מה כולל קורס אימון זוגי

קורס אימון זוגי עשוי לסייע לבני הזוג לבסס את מערכת היחסים ביניהם. במסגרת קורס אימון זוגי  מאמן אישי עשוי להקנות לבני הזוג מודל פעולה במסגרתו בני הזוג יכולים לצמוח ולהגיע להעצמה אישית. קורס אימון אישי כולל מספר שלבים: 1. יצירת זהותו של המאמן הזוגי- המאמן הזוגי צריך לבסס את הכשרתו כאיש מקצוע. 2.יצירת שיח בין בני הזוג - תפקידו של המאמן האישי הוא ליצור שיח בין בני הזוג. 3. לפתור חסמים - תפקידו של המאמן במסגרת קורס אישי הוא לסייע לבני הזוג לפתור חסמים שונים.

מהי שיטת העבודה של מאמנת אישית

במהלך אימון אישי מאמנת אישית משתמשת במספר שיטות, על מנת להסיר את המכשולים העומדים בפני בני הזוג. בין השאר, מאמנת אישית עושה שימוש בטכניקה של הקשבה, שאילת שאלות, ייעוץ המסייע לבני הזוג לצמוח. המפגשים יכולים להיערך באמצעות פנים מול פנים, באמצעות הטלפון ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה