יום ראשון, 13 במאי 2012

כיצד מאמנת אישית עשויה לסייע בהליך הרזייה


מאמנת אישית מאפשרת לנו להגיע להישגים בכל מיני תחומים
הפעם אני ארזה מבטיחים רבים תוך הצצה חטופה בראי. אבל לאחר יומיים ההבטחות נעלמות. אימון אישי להרזיה הוא שיטה באמצעותה ניתן לשנות את הרגלי האכילה, תוך הקניית תזונה נכונה לאנשים. אימון אישי להרזיה משלב התאמת מזונות בריאים תוך התחשבות בצרכים של המתאמן. ההתחשבות במתאמן נועדה לאפשר לו לרדת במשקל בקלות ולהשיג תוצאות טובות. מאמנת אישית מלווה את כל התהליך תוך מתן חיזוקים.

כיצד אימון זוגי בעזרת אומנות עשוי לשפר את מצב הזוגיות    

אימון זוגי הנו תהליך חיוני מאוד עובר בני הזוג
אחת הדרכים בהם ניתן לשפר את הזוגיות היא בעזרת אימון זוגי. במהלך השנים הקשר הזוגי של בני הזוג נפגע כתוצאה מאימוץ דפוסי התנהגות שונים, ולכן מתחיל תהליך של התרחקות. לצורך שיקום הקשר בני זוג זקוקים לשפה חדשה, זו היוצרת אפשרות לדיאלוג. אימון זוגי בעזרת אומנות עשוי להיות יעיל מאד.

בני הזוג יכולים לגלות דברים חדשים על הבעיות שלהם תוך מציאת פתרונות יצירתיים. אימון זוגי בעזרת אומנות מאפשר עבודה עם סמלים ודימויים שונים.

מהם הכלים השונים הניתנים בתהליך אימון אישי לנשים לפני ניתוח

הסיטואציה של כניסה לניתוח מלחיצה למדי. נשים רבות מוצאות את עצמן מבולבלות וחוששות מפני ההרדמה, מתהליך ההחלמה ועוד. אימון אישי לנשים לפני ניתוח מעניק לנשים ליווי של מאמנת בכל שלב. במסגרת המפגשים ניתנים כלים שונים להרפיה לפני הניתוח ואחריו כמו למשל:דמיון מודרך, יוגה ועוד. אימון אישי לנשים לפני ניתוח מתרחש במטרה להפחית את רמת החרדה של הנשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה