יום ראשון, 13 במאי 2012

הדרך להגשמה עצמית מתחילה באימון אישי



בשנים האחרונות אנשים חותרים לכיוון הגשמה עצמית, להגיע למקום בו הם מרגישים תחושה של סיפוק, המקום בו היכולת האישית באה לידי מימוש. במהלך החיים רבים מרגישים שיש להם צורך בקבלת אישור מהסביבה על פעולות שונות. הצורך בהערכה מובן לחלוטין, אבל יש הבדל בין חתירה למטרה לקבלת הערכה. קבלת המשוב מידי אנשים הוא החלק הקריטי בהגשמה עצמית. רוב האנשים לא מאמינים שיש להם כישורים מסוימים. בעזרת אימון אישי אנשים יכולים לזהות את התכונות בעצמם. כאשר אנשים מכירים בכישרונות שלהם כך גדלה הערכה העצמית שלהם. 

הדרך להגשמה עצמית מתחילה באימון אישי
משבר בזוגיות לאחר לידה

תינוק חדש מביא איתו אושר גדול למערכת הזוגית, ועם זאת מדובר בעולם חדש שבני הזוג לא מכירים. בבת אחת משתלט על בני הזוג לוח זמנים חדש המתאים לתפקידם כהורים חדשים והם מוציאים את עצמם מבקשים להחזיר את הנשימה לקצב סדיר. יותר ויותר זוגות מרגישים חלק ממבצע צבאי ולא כמו זוג חופשי. לאחר הלידה האישה זקוקה לחיזוקים רבים מצד בן הזוג. היא מעוניינת שהוא ישתתף בקשיים ויחלוק איתה את העומס הרגשי שנוצר. כאשר זה לא קורה האישה עשויה לחוש תסכול גדול. משבר בזוגיות לאחר לידה טורף את הקלפים,מפני שכאשר תינוק מגיע לעולם כל תשומת הלב של בני הזוג מופנית אל התינוק. אחת הדרכים לפתור את המשבר בזוגיות לאחר הלידה היא לקבוע זמן לפגישה אינטימית בה נמצאים בני הזוג. פגישה אינטימית תאפשר לבני הזוג לדבר על הנושאים שמפריעים להם.

אימון אישי לשיפור הזוגיות הקיימת

אימון אישי לזוגיות מיועד לשפר את הזוגיות הקיימת.מדובר בתהליך של התפתחות אישית הנערכת בין המתאמן לבין המאמן.בדומה לכל אימון,אימון אישי לא כולל רק סדרת מפגשים אלא גם מטלות שונות שהמתאמן צריך לבצע,זאת במטרה להתקדם אל היעד. אימון אישי לזוגיות מתחיל בהגדרת מטרות.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה